BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 21 aprilie 2010

Sfântul Harul Cocalarul revine! (nr. 3)

Sara bună! Acum că a trecut norul, fără ca eu să-l văd (la naiba, niciodată nu am norocul să văd și eu niște dezastre naturale, ce viață e asta!) revin cu a treia poemă. Nah, ce să-i faci, oamenii sunt productivi toamna, se lasă impresionați de frunzele tomnatice și se trezesc să facă copii. Așa, ca să mă aglomerez eu acum, și să forțez Sfântul Harul Cocalarul!

Îmi cer scuze de întârziere, asta trebuia postată pe 19, dar nah... Sfântul Har are și el nevoie de o muză, așa că pe vremea aceea se bălăcea în puțin whiskey și bere! Și acuma, după ce s-a trezit (nu ca P. Diddy) și s-a spălat pe dinți cu puțin Jack, a trecut la treabă, ca un tovHARăș muncitor și productiv ce este.

Maestre, să cânte versurile, hali-te-aș! (e un Har TRV, se știe!)

A fost odată ca-n povești, a fost ca niciodată,
Un miel brun cum nu mai găsești
Într-o pădure-întunecată

Și era unul la părinți, și mândru-n toate cele
Cum e caria între dinți
Si plomba între măsele.


Si părul negru îl avea,
Ca corbul arăta,
C-un ochi negru ca cărbunele
Si-un altul ca tăciunele.

Ne-am cunoscut la Mamaia,
Când mergeam a la playa
În tabăra minune
Cu dușuri comune.

Și peste ani ne-om întalni
Când ea-i pe cale-a ispăși
Pedeapsa Sfântului Eminescian
Sub sabia lui Johnatan!

Si stând la colț cu ingineru'
Toată ziua frecând fierul,
Filosofii noi discutam
Și câmpii mult îi mai bateam.

Foaie verde de leurdă
Că-ntr-o zi cu ploaie udă
Ispăși și el pe Mihnea
Și în Skip iși găsi tihna.

Bând o bere, bând si două,
Își făcu o casă nouă
Chiar în Cluju-ndepărtat,
Foaie verde și-un... pătrat.

Și se duse stâng la Drept,
Legislația în chept,
Și ajunse radical
IT-ist geek într-un canal.

Alergând în sus si-n jos,
Întoarse totul pe dos,
Și-ajunse la Litere
Unde-i mare... rupere.

Cu engleza și franceza
Încearcă să rupă freza,
Cu gramaticala coasă
Îi bagă pe toți în plasă.


Și tocmai azi am și aflat,
Ca-n septembrie s-a și cărat
Pe tărâmuri francofone,
Salutări, Napoleone!


Tare dor ne-o fi la toți
De bancurile cu bebeluși morți,
De filosofiile nemuritoare
Și de ciudățeniile culinare.

Dar zburzi tu și-napoi
Miel creț, cu ochii goi,
Și ne-aduci cu chiu cu vai
Brânza fancy... cu mucegai!

Și urarea de sfârșit,
Că treaba tare s-a lungit.

Mielule lai,
Lai, bucalăi,
Să zburzi cu plăcere,
Să bei multa bere
Și și puțin vin
C-altfel e chin.
Să paști rafinețuri,
Parizer cu verdețuri,
Să-ti amintești de Cluj
Când mergi la Moulin Rouge.
Să canți bine Marsiliana
Dar să nu îți schimbi blana!

La Mulți Ani ANA!


0 comentarii: