BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 1 aprilie 2010

Balada unei morti anuntate!

S-a terminat cu martie, ducă-se pe pustiu de lună „no good for science”! Bine ai venit aprilie! Și aprilie a început bine până acuma. A început cu „something old, something new, something borrowed, something blue”. Și a mai început cu ceva: cu ziua a doi oameni importanți, și anume El Padre (adica tata, băh!) și good old (but not so old!) Luisa! La multi ani lor, și pentru Luisa am pregătit un mic cadou pre-venirii mele acasă. Și precum românul s-a născut poet, am compus ceva, inspirată fiind de apariția și prezența ei constantă în viața mea!

Sper să îți placă, cât o fi posibil, și să nu dezlănțui apocalipsa asupra mea când ne vedem!
Ok, cu emoții și tremurături de degete pe tastatură, here it goes!


Foaie Verde Iasomie,
LA MULTI ANI iți zic eu tie...
Căci pe ziua-ntâi din lună,
Se-ntamplă o fapta bună,
Iar pe ziua-ntâiului,
La umbra butoiului,
(Numai ce-i veniră de hac
Răposatului)
Răsare o ființă creață
Dintr-o varză zisă Viață.
Și ce zgomot ce mirare!
Fata nu doar că e tare,
Dar are și-o față de... floare!

Si vlăstarul crește, crește
Mintea și ea se-ncrețeste.
Pensula din colt pandește
Și ridică două dej'te:

"Ia-mă d-aci fatăh,
Și-ți zic viitoru'ndată!
Să mor io de-ti zic minciuni,
Da ești bună d-ARTĂciuni!
Toate moacele din lume
Le vei mâzgăli-n albume
Vei fi mare, fatăh-ți zic
Guță, Elvis, sunt nimic!"

Și ea sfatul i-l urmă,
Se-apucă și desenă
Si-a tot desenat, mioara
Până-a dat de Timișoara!

Nu mai respect cronologia,
Ea se făcu faină, ca un pui de Crevedia,
Și prin locuri mistice călătorea
Unde berea se găsea.
Și nu numai berea, ci și-alte licori
Ce-i mezmerizează pe-ai ei băutori.

Și ne-am intâlnit în cimitir,
Cimitirul tinereții în delir,
La un beton eminescian
Sub mătura Piscoiului spartan.
Și ne-am văzut, și ne-am plăcut
N-am știut ce-i de facut
Așa că ne-am pus pe băut.

Și-acum după ceva ani
Ne revedem în Necroșani
Mai bătrâni, dar tot la fel,
Fără bani în portofel
Și cu creierul tembel.

Și-o urare de sfârșit,
Că de cap cred te-am tâmpit
Să te-nalți ca merii și ca perii
În mijlocul berii,
Tare ca piatra,
Și ca munții Tatra
Isteață din cale-afară
Să-i trimiți pe toți la gară,
Profundă precum MISA
Și faină ca Mona Lisa

LA MULTI ANI, LUISA!


Don't hurt me please! Oh, no, no, no, no!

4 comentarii:

georgyiris spunea...

La Multi Ani! Tata de Anca si Luisaaa! Si trebuie sa vina si ziua lui Mihai, parca, nuh? La Multi Ani, anyway, Mihai!! ti puuup

ocsike spunea...

He he... La mulți ani și de la mine... dacă citeam asta pe 1 ziceam că e păcăleală... :P

Anonim spunea...

Cica a inviat...iar...eh
La multi ani celor ce se ascund si nu dau de beut! Gata vacanta, ati scapat! Ce versuri mioritice crasmare ai tras, Anca! :P sper sa nu ma insel, dar parca Mihai isi are randul pe 15. Hai, inapoi la Cluuuuj

Anca spunea...

@ ocsike: nu as face o asemenea pacaleala... eu sunt om serios :))

@ Tao, da, pe 13 chiar! si am cam inceput sa ma gandesc asa putin, la viitoarea mea creatie. Dar inca imi astept muza sa-mi dea doua dupa cap cu ciomagul inspiratiei. :D