BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 29 martie 2010

Lucruri piedute

Warning: Iara o postare metafizica!

Unde se duc lucrurile pierdute? Toate chestiile pe care de-a lungul vietii le ratacim aiurea, le pierdem sau observam ca lipsesc. Trebuie sa fie undeva, nu? Doar nu au nimerit tocmai ele faliile temporale si spatiale si au transmigrat in universuri paralele. Sau poate o fi si asa. George Carlin spunea intr-o veche poanta de-a lui ca probabil exista un fel de rai al lucrurilor pierdute, unde se regasesc toate baloanele cu heliu ridicate in nevazutul vazduhului, toate cheile, toate biletele de autobuz, toti cerceii pierduti de mine si muuulte altele. Si probabil stau acolo claie peste gramada
si asteapta sa fie recuperate. Si fiindca e rai, probabil stau acolo pentru eternitate majoritatea. Probabil cateva, prin intamplarea sansei, redeschid falia temporala si spatiala si se intorc acasa. Happy them si happy owners.

Dar asta e idea lui Carlin, poate putin dezvoltata de mine. Poate putin mai mult. Ideea e ca deseori ma intreb, atunci cand ratacesc ceva, mai ales ceva drag, pentru ca de bine sau de rau, dezvolt sensibilitati pt lucruri, ma intreb deci UNDE este acel lucru in ACEST moment. O fi printr-o balta de noroi, o sta in mijlocul strazii, o fi la cineva in buzunar, o fi avand deja alt stapan. Tare mi-as dori sa vad ce face lucrusorul meu drag, de care nu am putut sa am atata grija cat sa
ramana tot la mine. Bineinteles, dupa aceea as dori sa si merg dupa el, daca tot il vad.Imi imaginez cum sunt un fel de Vitoria Lipan a lucrurilor mele pierdute. Iar pentru unele sincer ca as deveni un astfel de personaj doar ca sa le am iarasi. Desi sunt doar lucruri, materie, pana la urma. Sau nu. Dar nu ma bag acum in subiectul asta.

In concluzia acestor ganduri aiurea, probabil pierdute si ele, sper ca lucrurile mele (MULTE) ratacite sa se distreze bine in raiul lor, sa isi faca prieteni si sa se simta bine. Si cand sunt ele pregatite, eu le astept cu drag sa treaca prin falie si sa se intoarca acasa. De unele deja imi e dor.


In incheiere, niste intrebari dubioase: mintile pierdute unde se duc? dar somnul pierdut? sau timpul pierdut? Just wondering...


1 comentarii:

D.W. spunea...

Chiar asa.. unde-o fi somnul... :|
Cred ca a plecat undeva departe si a luat si culoarea fetei cu el... si parca si o parte din creier... si a lasat o amorteala..
Aporpo.. unde e Charlie?:D