BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 4 martie 2010

Dorinte tampite

A trecut ceva timp de cand nu am mai fost provocata la leapsa. Dar blonzimea ei s-a trezit din somnul ratiunii si s-a gandit sa imi dea de lucru. Si trezirea ratiunii se pare ca naste dorinta de "dorinte tampite". Amu` nu stiu cat de tampite or fi, unele poate sunt doar ceea ce ne-am dori cel mai mult, asa ca nu le-as numi tampite doar pentru ca nu prea exista sanse sa se implineasca. Le-as numi... idealiste (fara nici un fel de eufemism).

Fara alta vorbarie, sarcina e simpla, iata dorintele mele "tampite"... chop-chop!

- Sa nu imi mai moara niciodata animalele de casa.
- Sa nu mai aiba Windows buguri si sa mearga etern si bine (da, stiu, vreau si flori!)
- Sa nu-l mai vad/aud/simt in viata mea pe Murphy
- Sa ma pot teleporta
- Sa nu mai fiu niciodata in pozitia de a zice "a dracului ironie a sortii"
- Sa pot citi toate cartile din lume si sa nu uit nimic
- Sa pot zbura
- Sa pot fi invisibila daca vreau
- Sa ma pot clona daca am nevoie
- Sa pot face oamenii fericiti
- Sa salvez lumea
- Sa invat balet sau alte dansuri moderne/de societate
- Sa vad ce sunt gaurile negre si sa merg pana la capatul universului
- Sa pot picta ca Michelangelo
- Sa ma intalnesc cu poneii care il chinuie pe Charlie si sa ii intreb de ce fac asta
- Sa stau la o bere cu zeii
- Sa stau la o bere cu Hitler, Stalin, Ghandi, Churchill, Nero, si toate marile personalitati de gen
- Sa trec ca Dante prin Iad si Rai, la propriu... si Purgatoriu daca tot sunt acolo
- Sa am timp sa fac toate astea
- Sa pot demonstra ca filosofia mea de viata e aplicabila si ca lumea ain't as shitty as it seems

Da, lista mea de dorinte tampite e lunga. Si cred ca poate continua, dar ma rezum aici. Predau stafeta la cine vrea, nu il mai oblig pe omul negru sa ia el cuvantul, ca deja poate ma pune pe lista lui neagra... si, brrr, nu am vrea asta, nu? Pentru cine are chef de aberat, eu si Georgi am fi onorate sa avem linkul cu postul vostru la comment. Sau pt cine nu are blog, direct comment. De data asta nu nominalizez, acord libertate individuala (ce preamilostiva sunt!)

Anyways, cine detine solutii pentru implinirea vreunei dorinte tampite, let me know! Curiozitatea intotdeauna a fost o slabiciune de-a mea.

Dar pana atunci, salutari din tara mea si doriti-va multe si tampite!

5 comentarii:

georgyiris spunea...

Blonzimea mea este preafericita de preapromptitudinea ta, astept cu preanerabdare si cu o curiozitate la fel de mare ca a ta alte raspunsuri :))

Anca spunea...

Cu preaplacere ! :D

Anonim spunea...

buhuhu...omulnegru nu-i bau bau

Michael spunea...

- Mi-aș dori să fiu în viață când se va reuși transferarea creierului uman pe un calculator (sunt ferm convins că se va întâmpla undeva în viitor);
- Mi-aș dori să pot schimba lucruri din lumea reală cu puterea gândului;
- Mi-aș dori ca Stargate să existe în realitate :D
- Mi-aș dori să mă trezesc într-o dimineață deținând resurse monetare inepuizabile, care nu vor necesita nici măcar să ridic un deget;

Oh well, altceva mai interesant nu-mi vine în cap la ora asta :P

Anca spunea...

@ omul negru: stim stim... glumeam si noi! >:D<

@ Michael: ultima e ca din folclor :)))