BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 13 aprilie 2010

Eternitate, vesnicie... hehe, înc-o poezie :P

Da, iară nu am mai scris de ceva timp. Da, iară nu am avut ce spune... dar acuma am! Și iară o dau liric! Luna asta e plină de de-ăștia cu coarne, Berbecioși d-ăștia. Și mi-am pus iară întunecata minte la contribuție și am scos o nouă „operă”. De data asta pentru colegu de colibă.

Să fii „izbit”, bre, și sper să îți placă. Fiind marți, și 13, cred că ăsta va fi primul ceas rău! :)) Măcar ai grijă la pisici și scări, guri de canal, știi tu.

No, gata cu vorbăraia, și să-i dăm să pută!


Azi e marți, nu mai e luni
Și e-a patra dintre luni.
Sper că fără ceasuri rele
Fără ritmuri de manele.

Acum douăștrei de ani
Într-un loc zis Petroșani
Răsări, cu chiu, cu vai
Unu blond, zis și Mihai.

Nu aveam de un' să știu
Că pe mirc aveam să fiu.
Și se bagă unu'n seamă
Gothic-Rock cică îl cheamă.

Și ce șmecher se dădea
Că el drujbe asculta.
Și ce tare ma dădeam,
că tot aia ascultam.

Pana mea de mirc porcesc,
că-ntr-o zi îl și-ntâlnesc!
La liceul fortareață
Într-o zi cu multă ceață.

La o ora cu Păun,
auzim în ușa-un BUM!
Intră doi, cărând ceva
și ma uit... Ce pana mea!
Intră doi, unu cu glugă
Și cu un tricou stil pungă.
Și c-un mort pictat pe el
Să se dea și el rebel!

Mai apoi aflu și eu
Că e roackerul din C(eu)
Ce-și va spune-apoi Atveu
Mic și blond era, vă spun!
Dar cu dumele duium!

Și trec trei ani pe betoane
Fredonând Erate zilnic
Și trec șase veri babane
Și nu s-a schimbat nimic.

Toată ziua-l văd p-aici
Urlă, strigă la vreun meci
Și se-agită, vai Steaua lui
Deh, patima CFR-istului.

Și mai e politehnist
Nu oricum, ci și țevist.

Și să n-o lungim prea tare,
Închei tot c-o urare:

Să fii tare ca un zid,
Să câștigi la Need for Speed,
Să nu maltratezi pisica
Că nu-ți iese gol la FIFA.

Să nu uiți ce-ți zic acum,
C-altă dată nu mai spun:
Nu-i compas ca și echeru,
Nici bărbat ca injineru'.

Asteptăm acum să dai
de băut, c-altfel e bai!
Drept urmare, hai tzurai

LA MULȚI ANI, ALEX MIHAI!


Repet: Nu e vina mea că e 13! :))

6 comentarii:

Anonim spunea...

LA MULTI AAAAANNNNNNNNNNNIIIIIIIIII si la multe sticle!
p.s. de ziua mea ai trecut fara vreun vers, astept sa iti speli greseala;)
p.p.s. de ce word checking-ul imi zice sa scriu 'nesthii'? am zis sticle, nu ceai!

Anca spunea...

@ Tao: ideea mi-a venit doar cand i-am facut balada Luisei... si nah, acuma m-am facut datoare fata de voi, ma gandeam eu ca asa va fi... dar lasa... timp e... bere e... deci si inspiratia trebuie sa vina :)) am sa ma revansez!

blightie spunea...

Deci (un inceput bun de fraza) precum spuneam si la balanda anterioara, din nou regasesc un laitmotiv inspirat de mine: acela cu compasul si echerul/inginerul:P (bine eu ridicam in slavi padurarul).
In alta ordine de idei ma sperie ce urmeaza peste cateva saptamani.
Oricum este o opera desavarsita, cu un lirism epatant, la mai mare!

Anca spunea...

@ De(i)lia: da, recunosc, din nou ai fost o inspiratie pentru mine! si... be afraid, be very afraid! >:)

ocsike spunea...

Asculta drujbe... ha ha ha .... am mai auzit-o pe asta... irc...ha ha ha.. cum ii spunea la canalul de roackeri din petro? ha ha ha
P.S. La multi ani lu Mihai-u ca doar d'aia ti-ai strofocat berile, pardon, chinuit muza... :P

Anca spunea...

hehe.... o voi mai strofoca... pentru cel putin inca 2 persoane >:)