BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 14 aprilie 2010

La fin du neoliberalisme!

Nu vreau să stric lirismul ultimului post, dar am dat peste ceva criminal! La propriu și la figurat! O combinație între Underworld și probabil filmele lui Moore (Michael, nu Gary!). Dar făcută de niște francezi. Și cum francezii se cam dau de-a dura cu chestiile bolnave (getting down with the sickness!), e și ceva sânge, ceva durere, suspans, dar totul cu o morală ironică și seacă pe sfârșit.
Cu toate astea, mi se pare foarte sugestiv filmulețul. Am creat bestia, am scăpat-o de sub control, și acum ne papă. De fapt, dacă ma gândesc puțin, e ironic. Papa ne papă! Și sună și bine. Dar gata cu critica artistică, vă las să va distrați singuri!




No, nu-i așe că vi s-o făcut o poftă de vă mirosiți jucăriile din fostele Happy Mealuri (hai, hai., știu că ați dat banii pe meniul ală doar pentru ele și că apoi v-ați autosugestionat singuri că mâncarea e ATÂT de bună, doar ca să nu vă simțiți vinovați că ați dat peste 10 lei pe un rahat fosilizat!). Știu că acuma veți viola frigiderul și vă veți arunca o chiftea de-aia cu mult usturoi, facută de buni, mama, soacra, uatevăr, într-o chiflă cioplită barbar cu cuțitul zimțat, mai puneți niște Hochland și niște telemea și MAI ALES - un ketchup de-ăla adevărat, marcă autentic românească, dovada fiind eticheta pe care scrie Checiăp, produs natural din Corabia - Olt. Tentația e irezistibilă, sugerez dublu strat de telemea, să nu pățiți ca Ronald McLycan! Nu vrem să o luam razna, nu?!

Iar aparte de filmuleț în sine, care mi se pare genial, mi-a căzut cu tronc un comentariu, care spunea așa:


Nici nu știu ce să zic la asta. Doar râd. :)) Aș zice că dacă nici rușii nu au învins bestia, noi și tot Occidentul putem să ne facem direct Harakiri. Dar presimt că e o afirmație care poate deveni abstractă și contradictorie așa că o las așa.

Ce să mai zic. Poftă bună la chiftea! Și joacă placută cu Happy Toys. Abia aștept să facă o serie cu Ronald în diferite ipostaze ca cea din video: Ronald McLycan, Ronald McVampire, Ronald McTroll, Ronald Jackson și Ronald McBăsescu. Să vezi atunci Happy Meal! Happy Happy Joy Joy chiar!

No, servus, salutări din țara mea!

0 comentarii: