BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Reclama!

Da, este un moment publicitar! Insa nu o "reclamez" pe Bonux Maria, nici pe Mr. Proper, nici pe Saraca Mama...

Il promovez doar pe un bun prieten bucurestean de-al meu... care a facut o mica lista cu keywords-urile prin care publicul, sau mai bine zis o anumita "creanga" din "pomul" public a ajuns pe blogul sau. Asta ca sa vedeti prin ce "marvelieusitati" ajung unii la tine!

Hai ca deja de ras am facut prea multe figuri de stil! Pe principiul din strabuni "Unde dai si unde crapa!", va dau: VORBA LU' OLY!

PS: Am facut post-ul asta doar ca sa mai rad odata! :))

PS 2, adaugat ulterior: care stiti un gadget sau cum sa vaz si eu keywords-uri, lasati un comment. Ca tare sunt curioasa si eu sa vad prin ce vorbe divine ajung oamenii pe aici! :))

3 comentarii:

georgyiris spunea...

Stii bancul cu „ unde dai si unde crapa” ? Daca nu, ti-l voi spune pe privat :)) Anyway, am si eu cateva tampenii de-astea de cautari, dar mai astept sa se inmulteasca ( heh heh). Daca vrei si tu programelul sau ce naiba e, e ultima chestie de pe pagina la mine. Have fun!

Anca spunea...

am rezolvat deja, m-a instruit Oly... acuma astept sa rad :D

J Mihai spunea...

Mmmm, best way to do it, analytics. Si se impaca perfect cu blogger. Si ai cel mai bun control. Si ai deja si cont de gmail, deci va fi usor de instalat.