BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 26 ianuarie 2010

Ce as fi daca as fi...

HA! Am fost provocata la "duel"! Georgi s-a trezit de pe pernuta ei moale de dimineata si i-a venit in capsorul ei blond... o chestie... destul de draguta, nu am ce zice! Si s-a gandit ea la mine dupa ce a finalizat acea chestie. S-a gandit sa-mi dea de lucru... sa faca un mind-building cu mine. Si eu, ca o fiinta aventuroasa ce sunt, am acceptat "duelul". Care de fapt e un nou joculet, foarte simpatic!

So, dupa modelul ei, ma pronunt: ce as fi daca as fi...

Un autor de carte: Dante (epileptic ca epileptic, dar l-o vazut pe dracu' si a primit bonus la oferta sa-l vaza si pe Sherif!)
Un personaj de carte: Marianne Engel (google it!)
Un loc În țară: Vf. Moldovanu (ca tot sunt cu capul in nori si am high hopes)
Un loc in lume: o insula cu o vegetatie luxurioasa sau un oras medieval
Flori: Zambile sau trandafiri de gradina
Un personaj de film: Amelie sau pustiul din "Pay it forward"... sau Chris din "What dreams may come"
Un personaj de desene: SCRAT!!! (se stieee!) sau vulturul din Bugs Bunny (oh, nonononono!)
O băutură : Must (bazine de must!!)
Ceva dulce: Ciocolată cu crema de caramel sau cu fructe in alcool :P~
Anotimp: Primavara spre vara, cand incepe sa miroasa a flori si cald (dar inca nu a trotuar/cauciuc incins si oameni asudati)
O chestie de îmbrăcat : Rochie in stil victorian, gen cum apar in "The Tudors" :X
O culoare: Violet violent sau visiniu intens
O jucărie : Teddy, primul ursulet, vai de plusul lui albastru deschis si de botul lui ros de caine si retricotat de mama :))
O meserie: Diplomat in tarile arabe (shock and awe!)
Dacă aș avea alt nume ar fi : Mercedesa, manca-ti-has!! Glumesc, binenteles... imi place mult Aida/ Alida... nu stiu de ce
O emoție : genul de fericire care iti deseneaza zambetul in fiecare dimineata, fara sa stii exact care e motivul
Dacă aș putea să mă schimb: as fi mai motivata, mai activa, mai putin lenesa, mai implicata in tot ce fac si as invata si mai mult (ce imi place, evident)!

So, this is it... acuma urmeaza sa dau si eu mai departe, si il aleg MAI ALES pe omulnegru, pentru ca observ ca in ultimul timp s-a cufundat in liniste si in lecturi academice obligatorii care ii pot dauna rau creativitatii. Si camaradul nu vrea asta, pentru ca ar fi o mare pierdere pentru lumea imaginarului si fanteziei, asa ca il cheama iar pe omulnegru la lumina si la joc. Si asa poate se mai destinde si el putin, si isi mai indreapta sira ca un toiag. :)

Dar asta nu inseamna ca limitez jocul. You all have the ball. Georgi cred ca asteapta cu bucurie blonda sa-i duceti "chestia" mai departe! Si eu fac lobby pentru ea... Georgi, you have my giving-of-a-crap! (daca ziceam "you have my crap" suna ciudat, nu?!)

3 comentarii:

georgyiris spunea...

oooo, thank you, thank you, am avut ce lectura in dimineata unui examen groaznic ( daaa, de-aia sunt treaza la ora asta)
Deci, soldat, felicitari, ti-ai indeplinit cu succes ordinul! Have a cookie! :))
Asteptam restul de lepse cu entuziasm blond si roscat :D

Anonim spunea...

sa-mi fac timp sa ma joc in blogosfera? fie...intru si eu in hora

Anonim spunea...

vine si raspunsul http://omulnegruavenit.wordpress.com/2010/01/26/touche/