BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 21 ianuarie 2010

Macaroane... in zori de zi!

Nu vreau sa stric atmosfera draguta si calda a ultimului post, dar mi-am amintit de un (non)material care s-ar potrivi cu tema abordata (subramura: "don'ts" in music). Oarecum. Sfidez iar regulile, pentru ca personajul si emanatia lui nu sunt "d'ale noastre" (dar ma astept la un cover romanesc de succes in orice moment). Dar inainte de toate, critica artistica...

Urmatorul personaj, "artist" isi spune (si mi se pare ca el chiar crede in asta), este un specimen galant, cu deosebit de mult bun gust si rafinament - e prima specie de hibrid om-gorila lansata pe piata muzicala, avand un deosebit succes, se pare.

Si nu doar... emana sunete ce ar trebui sa se lege intr-o oarecare armonie, dar si danseaza. Miscarile lui redefinesc notiunea de dans, instituind chiar un nou stil - stilul "UGA!", ce imbina influente din ritualul de imperechere al gorilelor cu dansurile nuptiale ale primilor Australopiteci. Desavarsit. Sau aproape. Lipseste maciuca.

Vestimentatia? De o calitate plastica desavarsita. La propriu. Simbolizeaza trecerea de la blana la o forma artificiala de piele (efectele hibridizarii). Si admiratia eterna pentru echipa Steaua, dovada fiind modelul rosu-albastru in patratele, acoperit de un strat stralucitor de lac (sau plastic laminat), pentru o culoare ce dureaza. Pentru ca merita!

Dar NIMIC (serios, NIMIC!) nu se compara cu poezia versurilor, de o profunzime eminesciana, rostite intr-o engleza shakespeariana sublima. Nici nu pot sa zic mare lucru, ATAT de profunda este. (Nici el, de altfel!)

Poate il stiti deja (pentru unii va fi un oldie, ascultat de atatea ori cu fervoare cand parintii sau prietenii erau plecati de acasa... sunt sigura ca unii au si postere ascunse pe interiorul usilor dulapului si deseori danseaza in fata oglinzii cu perechea preferata de ochelari stil "musca", imaginandu-si ca sunt EL), poate nu (pentru altii va fi o "revelatie"), dar eu vi-l ofer oricum! Iata-l, metafizicul! Gaura la macaroana!



Credeti ca am exagerat? Ma bucur! Credeti ca l-am supraevaluat putin? Eu cred ca asta e cel mai mare "don't give a shit/crap/fuck/rat's ass/monkey's ass/flying horse,etc" referitor la muzica si bun gust pe care l-am vazut in ultimul timp. Don't you? De fapt, dau o ciocolata celui/celei care imi transcrie versurile la treaba asta! Pe bune, pe onoare de cercetas!

PS: Ii multumesc pe aceasta cale Luizei, pentru ca mi-a imbogatit (in)cultura (a)muzicala cu aceasta emanatie tocmai de ziua mea :D.

PS2: Joculetul din postul anterior, e inca valabil, pentru cei ce nu au reactionat inca... si care, sper, mai pot reactiona dupa fenomenul asta. Imi cer scuze de v-am stricat corola de minuni!

4 comentarii:

georgyiris spunea...

Hello! Si bine (ca) te-am gasit!
Deci...mi-ai facut o... surpriza, sa zicem...Credeam ca mi-am scos oribilitatea din minte, dar nuuuuuu, vine anca cu un link, pe care georgy (mare fan Dee Dee, de altfel) trebuie, trebuie sa apese...grrr, acum toata ziua voi canta `` macaron, chacharon``, whatever. Inca lucrez la refren : dââââ dââââ dââââ dâ dâ dâ

Anonim spunea...

Trebuie sa scrii si de Charly :))

Anca spunea...

hahahaha! de mult te tot cautam, ca iti uitasem numele blogului si voiam sa te mai citesc si sa te pun pe lista roz :D... dar se pare ca m-ai gasit tu prima, e bine, ai ceva stofa de SRI deci... :D Ma bucur ca ti-a placut absurditatea, si e un inceput pentru taskul meu cu versurile... but don`t forget about the previous task either ! :D Te pup si te urmaresc! :D

Anca spunea...

@ Anonim: definetly si Charlie va fi promovat... dar pastram bomboana pentru mai incolo... nu dau totul deodata :D.. mai ales pe Charlieeeee!