BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 9 iunie 2010

Să ne retardăm!

După ce am gătat cu sesiunea şi alte porcării (aproape) am descoperit că tare e bine să îţi laşi creierul să se atrofieze şi să se delecteze cu toate prostiile. Şi în timp ce făceam acum două seri treaba asta, m-am gândit să fac aşa, o colecţie cu toate chestiile "retardate" care mi-au marcat copilăria şi nu numai! Nu că aş vrea să-l copiez pe Omu&Libelula, dar am zis că ar fi tare fain să-mi împrăştii tâmpeniile preferate într-un mod mai sistematizat! Şi să împart fructe din "pomul cunoaşterii". Sau ceva de genul...


Dacă unele nu vor părea amuzante, e ok, nu e vina voastră, probabil sunteţi oameni normali, umani, care au un simţ al umorului mai decent. Just smile and wave, smile and wave! Dacă râdeţi, bun venit în rândul nostru, nu suntem aşa mulţi, dar suntem primitori! :) Dar gata cu vorbăraia, să purcedem, într-o ordine a preferinţelor, mai mult sau mai puţin exactă!


Elogiul Spider Pig, bucată corală de o desăvârşire sublimă. Dar totuşi... o bucată. Atât!



Annoying Orange... simply... annoying. Puteţi vedea mai mult pe youtube, dacă vă ţine! I dare you!


Missheard lyrics! :D


Epic! Treaba asta mi-a marcat copilăria. Din acel moment, ceva nu a mai fost la fel. A fost iniţiat Procesul R! Prin excelenţă!


Iustin TimberLakeul rusesc, al anilor 70! Best lyrics EVAAARR!


Shut up woman get on my horse! Sweeet lemonade, mmm, sweet lemonade!


Din partea fanilor Manowar vine şi varianta metal! Nu se putea altfel!


De ăsta am mai vorbit, mai multişor, pe la începuturi! Dar trebuie readus la lumină... doar pentru a fi aruncat iară în groapa cu rahat!


Tom Green e prea sugestiv pentru a nu fi precizat a doua oară. După Piggy vine dramaticul "The Bum Bum Song" ... sweeediiish, sweeeediiish....


Ceea ce urmează acum sunt efectiv, ză best of ză best! Tu dă bi ză best chiar!

Remember Charlie? Evident, toţi cei care mă cunosc au acuma un mic flashback negativ şi li se zbate un ochi! Prietenii ştiu de ce! Ah, şi nu uitaţi că sunt 3 parţi! :D Asta înseamnă 3 times more Chaaarrrliiieeeee!!





Okay, deci chestia asta e cea mai amuzantă chestie pe care am văzut-o vreodată. E chiar mai tare ca Charlie, nu credeam că există altceva mai tare ca Charlie! Cine a făcut asta a avut a dracului de multă imaginaţie şi probabil că a suferit nenumărate abuzuri domestice si traume profunde! Plus că dă o nouă definiţie noţiunii de "spooning" !


Ok, deci probabil că antologia asta echivalează cu un atac cerebral! Dar e ok, veţi supravieţui! Anyways, sper că nu a fost atât de devastatoare! Iar până la următorul post, reveniţi-vă ca să pot reveni şi eu cu ceva şi mai şi! Salutări din ţara mea! :D

2 comentarii:

georgyiris spunea...

Ok, oooookkkk, e mult prea dimineata sa am rabdare sa ma uit la toaaate cele 3 filmulete cu Chaaaarliee. Dar din cat am vazut, stii cu ce ii aseman pe aia 3 nebuni? Ala roz, si celalalt ( nu mai tin minte ce pretty colour era) seamana cu tine ( si tu poti sa vorbesti asa... o daaa), si Charlie e Mihai :))). Si crima aia with the spoon e, intr-adevar tampita raaau :)))

Anca spunea...

da, m-am specializat in Charlie representation :))))... si aia cu lingura... e doar.. beyond... imi vine sa ma duc sa-mi bag pisica cu lingura! again.. and agaaain... and agaaaaiiiinnn! :)))