BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 9 iunie 2010

Recapitulare

Da, nu am mai scris din cretacicul superior! Da, timpul nu a fost o mare problema, dar nu mi-a stat capul la scris! Aveam de gând sa mai scriu, însă m-am tot luat cu de-altele şi am uitat!

Acuma, că am terminat aproape de tot cu examenele, că încep să mă simt tot mai absolventă, nu doar formal, probabil voi relua obiceiul de a mai reverbera una alta pe aci.

Meanwhile, ce s-a mai întamplat:

1 iunie - La mulţi ani, post-1 iunie copiilor şi celor care înca mai au un suflet de copil, ascuns pe undeva printre grijile zilnice şi stresul provocat de "elita" noastră politică. Remember Turbo, Koukou-Roukou, bomboanele Silvana, napolitanele Dănuţ, Cola şi Pepsi în ambalaje de 1 litru, de sticlă, Abracadabra, Ba Da, Ba Nu!, Cartoon Network - cel în engleză şi care la 4-5 după amiaza era înlocuit de TCM, MTV-ul cu muzică chiar faină! Şi multe altele! Şi Feriţi-vă de măgăruş!

TIFF - ediţia a 9-a, care a electrizat şi ambalat iarăşi Clujul. De data aceasta cu mai multe filme, mai multe proiecţii în cafenele, mai multe concerte, mai multe evenimente deosebite pentru cinefili şi nu numai. Proiecţiile din Piaţa Unirii au fost cea mai faină idee, prin faptul că puteai sa vezi un film, la aer liber, cocoţat pe o bancă sau pe un beton - moca. Senzaţia e foarte plăcută, boemă şi refreshing! Numai bine că în mare şi vremea a ţinut cu noi! Plus că pe timpul proiecţiei traficul a fost blocat în jurul pieţei, deci puteai să te plimbi ca viţelul pe mijlocul drumului fără să fii claxonat şi înjurat de şoferii ciufuţi. Asta mi-a plăcut la nebunie, în sfârşit linişte, calm şi libertate! Plus că pe toata perioada asta s-a văzut cum Clujul a prins viaţă. La ultimele 25-uri era mereu plin, în centru era plin de tineret (şi nu numai), peste tot, ziua, seara, observai nenumărate ecusoane TIFF. Se vedea că ceva mare se întampla.

Tare rău mi-a părut că nu m-am mai băgat ca voluntar la festival, experienţa de anul trecut a fost bestială... şi mai ales când am văzut că anul ăsta a părut parcă mai organizat şi multilateral. Oh, well, este timp! Oricum, bravos TIFF, bravos Cluj. Foarte tare!

Altele - examene gătate, licenţa în mare rezolvată, se așează uşor-uşor lucrurile. Şi s-a făcut şi fain afară, în sfârşit! Păcat că a trebuit să cinstesc asta cu o răceală! Dar deh, o bere cu sirop la terasă, la aer, şi trece de la sine! Şi oricum, cică numai intelectualii răcesc vara! Trebuie să se găsească o scuză şi pentru ăştia care răcesc ca idioţii de la curentul din casă, la peste 25 de grade!

Cam astea ar fi de zis pentru cele 2 săptămâni de tăcere! Aştept să mă bată soarele în cap să mai imi vină idei, să le scriu! Până atunci, terasa, parcul şi berea cu sirop mă aşteaptă! Şi nu e frumos să lungeşti aşteptarea!

Salutări şi voie bună şi nebună! :D

1 comentarii:

ocsike spunea...

Noroc că am văz pozele de pe FB altfel, chiar credeam că te-a lovit tunetu' (de la AC cu DC)