BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 14 decembrie 2010

Votezi pentru tine!

Okay, de fapt iți cer ție, cititorule, să votezi pentru mine! Dacă vrei doar... de menționat că nu o faci ca să ma ajuți să câștig o mașină sau să plantez un nou copăcel pe plantația Nescaffe, sau sa îmi dezvolt ferma pe Farmville...



Discovery și UPC dau 3000 de euroi pentru sprijinul implementării celui mai bun proiect! Ete că am ajuns și eu pe acolo și restul e can-can!

Nu mai scriu aici toată povestioara, o puteți citi acolo. O altă mențiune: proiectul e scris în mare și foarte mare acolo, deoarece așa se cerea în Condițiile de participare... poate unele exprimări sunt ambigue sau prost formulate... e scris la 2 noaptea, pentru că exact atunci a venit clipa de inspirație! Pardonez-moi, gentiles gens! Mult mai multe detalii sunt în capul meu, pe care nu le-am inclus acolo și despre care puteți întreba aici, pe mail, pe FB, whateva...

Ideea e că vă cer să ma sprijiniți cu un clickuleț și cu un forward la persoanele din anturajul/listele voastre. Daca vreți doar... și promit ca e singurul mass pe care vă rog să îl trimiteți! Am să dau refreshuri și pe măiastrul FB din când în când.

Deadline-ul pare a fi pe 19 decembrie... deci hai să vedem cât de bun poate fi networkingul ăsta de care vorbește toată lumea! Să vedem dacă își merită laudătorii! Aș zice Lets do it, Romania, dar e deja luat! Dar lets just do it... :D

Și promit că în următorul post vă mai povestesc ceva amuzant... :)




0 comentarii: