BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 27 decembrie 2010

Another one bites the dust...


Nah că a mai trecut încă un Crăciun. Moșul a intrat din nou în hibernare pentru un an, fie-i sforăitul zgomotos! Cavalerul Apocaliptic al Lerului s-a întors și el peste mări și țări, păcat că nu l-a luat și pe Fuego cu el... sper că v-a fost bine, că Marry Christmas a fost cu voi, că nu ați crăpat de la prea multe feluri de colesterol... sper că nu ați ajuns mai rău, adică la spital... și mai ales, sper că nu ați furat Crăciunul cuiva sau că nu vi l-a furat nimeni.

Aveam de gând să fac un mare haz de Cavalerul Întunecat al Colinzilor, dar am realizat între timp că sunt deja destule blogguri consacrate Acestuia și că încă o postare ar fi poate... cam mult... și inutil... și oricum i-am oferit prea multă atenție deja. Oricum, forța lerului rămâne în noi până la anul!

Acuma că am terminat cu urările, tot ce mai vreau să împart e un mic video, din nou, de la TED. De ea am aflat din întâmplare, prinzând azi pe HBO un film biografic destul de reușit cu Claire Danes în rolul principal.


Spor la vizionat și....
și nu uitați nici asta! :D


3 comentarii:

Alexandra(Po) spunea...

Ce cul. O abordare mirifica:)))
in cuvinte normale, you rock, blea:)) am ras destul. Si da, Fuego merita mai mult sa moara(sau sa fie taiat de Craciun, depinde de gust), decat domnul Ler. Ler moare de batranete in no time, wait for it...

La Anu' si la multi ani!

Anonim spunea...

May the Ler be with you si bineinteles Luke, I am your fathLER!

Anca spunea...

=))) Tao, abia acum am vazut comentul :)))))