BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 7 martie 2010

Lene de duminica

E duminică. E lene (mare!)... nu ca nu ar fi de obicei, dar acuma e lene de duminică, o specie aparte. Și pe langa faptul că e lene de duminică, e și frig și ninge indecis, ceea ce sporește intensitatea lenii (!?) de duminică. Nu aș vrea sa stric atmosfera facând ceva, dar m-am gândit ca puțin râs nu strică niciodată. Nici măcar doamnei Lene.

După ce am râs cu lacrimi la un post mai vechi de-al lui Oly, mi-am dat seama că și eu vreau sa pot face unul ca al lui. Și uitați că, după o lună am în sfârșit materialul necesar, și sper eu, destul de suculent. În caz ca nu v-ați dat seama încă, este vorba de mirificele și mereu surprinzătoarele keywords prin care unele persoane ajung (și) pe al meu blog.

Ca să nu mai lungim vorba, că deja tanti Lene se emancipează, iată ce caută sinistrele creaturi pe Gogu... și Gogu le trimite victorios si cu un zâmbet mulțumit la mine:

1. Vlad Groza blog/ blog vlad groza - când naiba am scris eu de individul acesta?! weeeeird!

2. curiozități despre zambile - pisica a murit de curiozitate, știi? Da, zambilele au plănuit tot! Flori malefice, vă spun! Take that for a curiosity!

3. geneza accizelor: caută în Vechiul Taxament, pilda „Cum să mai jecmă..ăăă... ajutăm proș.... ăăăăă... cetățenii”

4. jocuri de primăvară spre vară cu fructe - uuuu, kinky! what, I`m just sayin`! Oh, sau vă gândeați la Portocalele? Sau la un Monopoly pe tarabe de fructe și carteluri de piețe? Și până la urmă... cine se joacă cu fructele? Eu știu că se mănâncă. Plus că eu în clasa întâi am învățat că fructele se coc vara și vara târziu, iar primăvara sunt încă în stadiul de muguri sau flori! Zic și eu!

5. jocuri cu Teroristi și sherifi - adică cu Osama și Clint Eastwood, nu? atentate cu bombe în preerie, deturnări de căruțe și, ca scop final, dărâmarea West Trade Saloon-ului. World of Haycraft parcă se numea nu?

6. Nto și LHC - OMFG!!! LSD, WTF? BRB, ROFLMAO!

7. cum se desfintează un profil de hi5 - ți-o dat Dumnezeu minte sau încerci să sabotezi hi5-ul dușmanului, deoarece ți-ai dat seama ca are mai multe „comm-uri” ca tine sau că a atins inaintea ta numărul de 10.000 de prieteni? Am o impresie că e a doua, ca altfel nu Goguiai și dădeai Delete direct din cont!

8. dan croitoru id de băiat - serios, credeam că fată inițial, ce bine că ai menționat!

8 bis. dan croitoru id de băiat din corabia olt - mă, ești sigur/ă că are Internet? că te chinui cam mult să dai de el. Sau asta o fi începutul unei povești de dragoste metafizice pe care noi nu o putem înțelege. Ca un fel de călătorie a lui Orfeu în infern... doar că Orfeu e Florica, îl caută prin Gogu (angajat la poarta Iadului, pe ulița 666) și călătorește în Oltenia. E și asta ceva!

9. wallpapers drăguțe cu cuc - frațică, ești bolnav! Dacă nu cumva te referi la o bunoacă cu pasiuni ornitologice, eu nu mai văd nimic drăguț! Și să il/o vezi la fiecare login al Windowsului! Mi-ar crăpa placa video și toate filmele de groază și-ar da Shift+Delete de rușine!

10. zicătoare să moară capra vecinului - TRV CVLT Romanian behaviour! Să-ți moară capra de nu!

11. cum sa gasesc aidiuri eu scriu tu imi arati im ginea - crezi că ai (ba)scula atât de mare cât să îi dai ordine lu` Gogu? Te înșeli, prietene agramat! Drept pedeapsă Gogu te blesteamă să nu știi niciodată să scrii corect, să nu mai găsești niciodată AIDIURI de drăguți/drăguțe (cu cuc?!) și să îți duci toată viața personală pe mess și mIRC, pentru totdeauna și pentru eternitate... ÎN CORABIA OLT!!!!!!!! muahahahahahah, feel the wrath of Gogu! (tunete, muzică apocaliptică & shit!)

Și acum, cireașa, cea mai sinistră dintre sinistre: riscuri ale felatziei - pentru că poți deveni atât de prost/proastă încât să cauți așa ceva pe net, și să mai ai și impresia că vei găsi, după ce că ai scris greșit cuvântul. În schimb, ai ajuns pe pagina mea, vezi mai scrie-l odată, să citești și treaba asta! Și dacă ai devenit atât de prost/proastă încât chiar să faci asta, ce concluzie pot eu sa trag de aici? Zic și eu!

No, cam asta caută oamenii pe net în zilele noastre. Au trecut vremurile de „referat română”, „politica lui Churchill”, „noutăți în tehnologie”. Acuma trăim perioada vânătorii de „aidiuri”, de drăgutze cu cuc (!???) și a interesului pentru diferite tipuri de riscuri.

Dar tot duminică e, și tot lene! Și acest aspect nu trebuie defel neglijat! Așa cum probabil era duminică și pentru mintea celor care au folosit Gogul în maniera prezentată deja.

Așa că vă salut „lenos” din țara mea și... aveți grijă la ce căutați pe net! I can seeeeeee yoooouuuuu! :D

5 comentarii:

ocsike spunea...

Tare aia cu aiduri, prima dată m-am gândit la add-uri de Gogul :D

Michael spunea...

Mare ți-e grădina...

Totuși, va rămâne un mister pentru mine cum de a ajuns pe blogul tău ăla care caută LHC (Large Hadron Collider) :))

Anca spunea...

@ Michael: pt ca ai lasat tu un comment la postul cu scutul! :D

Oly spunea...

Noh, hai sa-ti dau niste mostre de la mine de luna asta, asa, sneak preview: "genealogia familiei flondor" e din cele "usoare"...din cele mai "bazate" avem, de exemplu, "ce spune un pirat", "logan manastire", "wordpress fara mere", "masina care merge si apare un monstru"...enjoy!

Anca spunea...

@ Oly: =))))))))) ROFLMAO... bine ca le ai tu pe alea suculente :)))) anyways, iti astept cu nerabdare postul... sunt sigura ca imi va face ziua mai vesela :D